Máte problém s chronickými nepřebírači dobírek? Tato situace trápí tak jako vás řadu e-shopů.
Řešení je ale snadné!
Můj doplněk zákazníky varuje před následky, které s sebou nese nepřebírání zásilky na dobírku.
Úprava vám nastaví v druhém kroku košíku (Doprava a platba) vyskakovací okno (pop-up), které se otevře při zakliknutí platby dobírkou. Okno zákazníka informuje o následcích nevyzvednutí zásilky a vyzve jej, aby potvrdil svůj souhlas s dobírkou. V takovém případě může dokončit svůj nákup. Při nesouhlasu se vyskakovací okno zavře a je zvolena jiná platba.
Textace okna i tlačítek jsou zcela na vás a budete mít možnost je kdykoli měnit.
Vzhled samozřejmě upravím podle vašich přání a designu e-shopu.
Vyskakovacím oknem to ale nekončí!
Kromě něj je možné přidat i upozornění do posledního kroku košíku – před potvrzením a odesláním celé objednávky. Tato informace se ukáže, pouze pokud je zvolena platba dobírkou.
Z naši zkušenosti nedošlo ke snížení objednávek, ani stížnostem zákazníků. Zákazník, který neobjednává s úmyslem poškodit e-shop, chápe, že zásilku má povinnost také převzít, tudíž o zákazníky o které stojíme, tímto nepřicházíme. Řešení je super, lidé si uvědomí, že také jako zákazníci mají nějakou povinnost.
Určitě to nelze brát, jako bránu, kterou se zbavíte nepřebíráčů, kteří to berou jako sport, ale lidé se aspoň zamyslí nad tím, zda-li objednávku myslí seriózně, nebo jestli jen tak něco objednají a možná převezmou, pokud si mezi dodáním nerozmyslí, že o zboží již nestojí.
Petr Janík, plenkylevne.cz